sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Kesäsuosikit 2016

Hola! Kesällä päivittäiset käyttötuotteet vaihtuvat totaalisesti, varsinkin tällaisella tuskaisen kuumalla kelillä.


Yves Rocher Sensitive Soothing Mist

Hellesään ykkönen: kasvosuihkeet. Jos vielä sattuu viuhka käden ulottuville, niin uhnamjeskyllä. Tässä on sikamaisen huono pumppu ja terävä suihkaus, joten kätevänä tyttönä siirsin nesteen tyhjentyneeseen MACin Fix+ -purkkiin. Pehmeä ja tasainen suihkautus, ah ihanuutta. (Tää on mun nro 1 ongelma kaikkien suihkutettavien asioiden kanssa.)


Herbina Mango Spa Vartalokuorinta

Tsiljoona pistettä ja iso suukko uudistuneille pakkauksille! Mulle voi myydä melkein mitä vain, mikäli pakkaus on tarpeeksi kutkuttava, ja Herbinan uutukaiset ovat kaikki juurikin tätä sorttia. Take mah money!

On tää itse tuotekin pelkkää nannaa, ihan kun löllyisi mangosorbetissa haha! Rakeiden koko on riittävän pieni herkkä- ja kuivaihoiselle, joten pystyn käyttämään tätä kerran viikossa-kahdessa. Monet kuorinnat ovat aivan liian överisti kuorivia, ja niiden jälkeen iho jää kiristäväksi rasvauksesta huolimatta.


Life by Esprit Summer Edition Woman*

Todellinen kesätuoksu. Oon lotrannut yli puoli pulloa tätä jo, ja kaavailen varakappaleen hankkimista. Tämä ei ole päiväaikaankaan liian hyökkäävä tuoksu, eikä sellainen ällömakea ollenkaan. Trooppinen olisi ehkä paras sana kuvaamaan tätä.


Rimmel Insta Flawless Perfecting, Radiant Skin tint*

Luonnollista hehkua antava sävyvoide, joka sopii sellaisenaan tai meikin alle. Aluksi mietin lähinnä, että katinkontit mä mitään tällasia... kunnes tuli se sameaihoinen väsypäivä, jona naama on vetelä ja ankea. Mulla ei oikeastaan ole mitään heleyttäviä pohjustajia enää. Heitin kaikki menemään, kun sain jonkun megaihottumaihomörön naamaani, enkä sen jälkeen ole hipaissutkaan vastaaviin tuotteisiin. Tästä ei ainakaan lyhyehkössä käytössä aiheutunut mitään ihomörköilyä. Happy me! Hellepäivinä mun naama hoitaa kaiken "heleyden" eli helkkarinmoisen kiillon aivan itse, mutta viileämpinä tai rauhallisempina päivinä tämä on aivan ihana tuote. Pelkiltään en kauheasti ole tätä käyttänyt, sillä tällä hetkellä on menossa jonkin sortin naamapaisekausi, tiedä nyt sitten mikä tällä iholla tällä kertaa on olevinaan.



Isadora Twist-Up Gloss Stick sävyissä Paradise Punch ja Tropical Fuchsia*

Kesän huulimeikkiin kuuluvat ehdottomasti nämä Isadoran Twist-Up Glosss Stickit! Mun perusarkimeikki on karsiutunut todella paljon aikaisten aamujen takia. (Lue: pitää nousta ennen kymmentä, ei sovi mulle yhtään.) Viime viikkoina olen tehnyt meikkipohjan, pehmeät kulmat ja varjostanut kasvoja ja luomivakoa, lykännyt ripsaria ripsuihin ja jomman kumman näistä Isadoran herkuista huulille. Tropical Fuchsia melkeinpä vaatii kynän alle, mutta Paradise Punchia oon käytellyt lähinnä ilman mitään kynäkikkailujakaan. 


Käytön todellinen määrä valkeni mulle vasta, kun piti etsiä tuotteiden nimet tähän tekstiin, ja molemmat olivat meikkipöydän sijasta laukussa. Mukana ovat siis! Aion kipaista jossain vaiheessa ostamassa näistä sen kolmannenkin myynnissä olevan sävyn, Peachy Pinkin. Se näyttää sävyltä, jota voi suhia ilman peiliäkin, joten me gonna needs it.



Living Proof Instant texture mist*

Hiustyylini on elää tällä hetkellä vaihetta pese, suihki tekstuurisprayta, mene. Käytän tätä kuiviin ja kosteisiin hiuksiin, riippuen siitä, milloin on aikaa laittaa tukkaa. Oon aivan supertykästynyt kokeilemiini Living Proofin tuotteisiin! Tykästymisen taso on luokkaa "ottaisin omaan liikkeeseen myyntiin", ja se on paljon sanottu multa. Jotenkin tästä tuoksustakin tulee sellanen fancy ass bitch -fiilis, haha!

*Tuote saatu blogin kautta.

torstai 28. heinäkuuta 2016

Mistä sä ostat kaikki nää sun kamat? | Sanna Tara Nail Art

Aina kun joku pääsee tonkimaan mun kynsi- tai meikkikamoja, päädyn keskustelemaan siitä, mistä näitä kaikkia juttuja saa hankittua... että ois varmaan syytä kirjottaakin näistä.

Aloitetaan kynsivermeistä. Mä tilaan aika monet koristehärpäkkeet Sanna Taralta. Näin opiskeluaikana tämä nettikauppa on ollut aikamoinen aarre, sillä hinnat eivät pahemmin päätä huimaa. Ainahan Ebaysta saisi sikamaisen halvalla kaikkea, mutta mun talous varmaan kaatuisi sillä sekunnilla, kun sinne pääsisin syytämään rahojani... joten pysyttelen tiiviisti suomalaisissa verkkokaupoissa :D


Alkukesästä näppäilin jälleen tilauksen, koska tarttin metallinvärisiä simpukkakoristeita. Vaihtoehtoja riitti, mutta päädyin lopulta tuohon ylläolevaan hyrrään... kerralla enemmän! :D

Ja ihan kuin olisin tilannut vain sen mitä tarvitsen, jotenkin mukaan päätyi violetteja mikrohelmiä, värikkäitä ketjuja, lehtiä (syksykynnet nääs), glitteriä, siveltimiä... heh.

Mistä näitä karvoja oikein tulee.. haha!

Tämä uv-geelilakka* näytti ja kuulosti nettikaupassa hempeän persikkaiselta, mutta livenä se oli selvästi syvemmän sävyinen ja punertavampi. Kokeilin tätä heti tipille, ja tämä sävy saa kyllä kaikki pisteet pigmenttisyydestä. Täysi peittävyys yhdellä kerroksella, eikä jäänyt minkään sortin raitojakaan lakan pintaan. Mee likeyy!

Pitäisi vielä saada aikaiseksi huoltaa omat kynsimet, jotta pääsen kokeilemaan tämän tositoimissa. Tahmaa pyyhkiessä lappuun jäi oranssit läikät ja väri jäi sameaksi, kunnes tajusin, etten ollut vaihtanut uunin lamppuja yli puoleen vuoteen... hups. Uusien lamppujen kanssa tätä vaivaa ei ollut.


Sain valita mukaan muutaman testattavan tuotteen, ja tottahan toki iskin silmäni näihin kynsikoruihin!* Jos mä jotain Instagramin kynsikuvia kuolaan, niin ne ovat juurikin 3D-koristeltuja. Tukkahommissa nämä eivät ole kovin käytännöllisiä, joten voin käyttää tällaisia lähinnä loma-aikoina. Yritin toki uskotella itselleni, että kyllähän näillä nyt voi töitä tehdä, hanskojahan mä kuitenkin käytän... ei voi. :D Kynsille asti nämä päätyvät toivottavasti vielä tämän kuun puolella... ellei pokemonit vie voittoa.... ja vieväthän ne. Hah!

Tilasin myös akryylisivellinsetin, mutta sitä en vielä ole korkannut, joten siitä en osaa kertoa enempää. Geelisiveltimet ovat kestäneet hyvin, joten oletan näiden olevan samaa laatua.


Glitteriä? Glitteriä. Mitäpä noin nyt muutenkaan. 

Vihreä ja valkoinen glitter* ovat perus glitterdustia isompikokoista hilettä, ja läpikuultavia. Musta glitter* on tuollaista tikkumallista, ajattelin sekoittaa tätä ja mustaa glitteriä geelin tai akryylin sekaan tulevissa kynsipuuhissa... näyttää meinaa hienolta. Tikkuglitterit eivät ole ikinä innostaneet kynsilakkapuolella (ft. säärikarvalakat), mutta rakennekynsipuuhissa oon löytänyt niistä ihan uuden ulottuvuuden! Kaikissa purkeissa on noin 3g hilettä.

Mun kaikki tilaukset ovat oikeastaan aina tulleet nopeasti, kirjekokoiset jopa 1-2 arkipäivässä. Useimmiten mun aarteet ovat perillä alle viiden arkipäivän. Siksi sellaiset akuutin hädän tilaukset tulee usein tehtyä Sanna Taralta. Mun tilaushistorian aikana (ja se on vuosien mittanen, hehee) on tainnut kerran puuttua tuote tilauksesta, ja sekin tuli pikaisesti perässä, kun asiasta sähköposteilin.

Mä tilaan yleensä pakettiautomaattiin, jos se on vain mahdollista, sillä Tampereen keskustan Posti on vähän heikosti auki sellaisiin aikoihin, jolloin pääsen paikalle. (Tämä tosin muuttuu ensi kuussa, kun Posti siirtyy Sokokselle... jes!) Joitain kynsituotteitahan ei ilmeisesti saa pakettiautomaattiin toimitettua, mutta sen tarkemmin en tästä osaa infota.


Kattokaa nyt näitä kruunuja. Ah. Dat blingggg! ^__^

Mistä te tilaatte teidän kynsiaarteet?

* Tuote saatu blogin kautta.

perjantai 24. kesäkuuta 2016

Paras perunasalaatti

Mites ois vaihteeksi vähän raikkaampi perunasalaatti sen ainaisen einesperunasalaatin sekä maitopohjaisen sijasta?

Mulla oli vappuna ääretön perunasalaattiongelma. Menin kokeilemaan uutta reseptiä, ja se olikin sitten parempaa kuin edellinen suosikkiohjeeni. Sitten piti päättää, kumpaa ennemmin söisi vappuna, ja tämähän se lopulta tuli tehtyä. EDIT 27.4.2018: Tämä perunasalaatti on tullut jäädäkseen, just täydellisen freesiä raskaampien liharuokien kaveriksi. En enää muista edellisen lempparini ohjetta, koska en ole tehnyt sitä enää vuosiin... Oisko siinä tälle kesälle uusi tavoite :D

Sen kummempia selittelemättä, laitetaanpa resepti jakoon! Ensimmäinen versio tehtiin Ruokasurffausta-blogin reseptillä, sen jälkeen ohje unohtui ja maustepuoli lähti hivenen rönsyilemään. Tämä resepti on tämänhetkinen versio, voi siis olla että ensi kerralla ei oo muuta samaa kuin pääraaka-aineet. :D



Fetaisa tomaatti-perunasalaatti


Tarvitset:


1-2 rasiaa pikkutomaatteja
1kg kiinteää perunaa
150-200g fetajuustoa

Kastike: 


(Määrät ovat noin-mittoja, kuka näitä nyt niin tarkkaan jaksaa syynätä. Laita silleen sopivasti, niinku ite tykkäät.)

½-1dl oliiviöljyä
½1dl silputtua ruohosipulia/kevätsipulia (laitoin koko puntin, mitä sitä säästelemään)
2 valkosipulin kynttä puristettuna
reippaasti mustapippuria
½ tl savupaprikajauhetta
1tl paprikajauhetta
puolikkaan sitruunan mehu + hivenen raastettua kuorta
vaaleaa balsamicokastiketta tai pieni liraus etikkaa/valkkaria
1tl sokeria
suolaa maun mukaan

Keitä perunat ronskisti suolatussa vedessä. Tee sillä aikaa kastike, lisää puolitetut tomaatit joukkoon ja painele niistä vähän nesteitä ulos. Sekoita villisti ja jätä maustumaan. Silppua perunat ja feta, ja sekoita kaikki keskenään. Jos oot vähän fancy ass, koristele vielä ruohosipulilla ja ohuilla sitruunaviipaleilla.


Lisähuomiona julistan seuraavaa: sinä joka kutsut jotain kuppasta salaattijuustoa fetaksi, häpeä! Salaattijuusto ei kuulu tähän sit niinku ollenkaan! :D

Mä pakkasin just tuplasatsin tätä perunasalaattia mukaan juhannusherkkujen joukkoon... Tällä kerralla laitoin öljyn maustumaan jo edellisenä päivänä, suosittelen lämpimästi! Tää perunasalaatti (kuten varmaan kaikki) on parhaimmillaan seuraavana päivänä.


Hyvää juhannusta pupsukat, älkää pliis hukkuko!

maanantai 13. kesäkuuta 2016

Joskus sitä vaan väsyttää niin paljon, että kaataa jääteetä risottoon

Moippulismoi! Tulin tänne pälisemään, koska väsyttää niin paljon, etten "voi" tehdä mitään mitä piti hoitaa. Heh.

Tulin äsken kotiin kauneusbloggaajien Porimiitistä, jota olin itsekin järjestämässä. Oli aivan superkivaa, kiitos osallistujille ♥ Tästä tantasta on nyt kieltämättä puristettu kaikki mehut irti, sen verran tahtoo oma jaksaminen laahata suunnitelmista jäljessä. Tässä on nyt reilu viikko aikaa kerätä energiaa ennen juhannusta ja Provinssia... sitten on taas viikko-pari rauhallisempaa, ja sitten alkaakin taas työntäyteinen hulinakausi ryyditettynä mm. mun synttäreillä.

Tämä on Pori miittipaikalta kuvattuna. Ihan kiva.

Ja koska väsy on perkeleellinen, löydän itseni jotenkin mystisesti seikkailemasta nettikaupoissa. Hain juuri Sanna Tara Nail Artista tilatut aarteeni, ja pistin tilaukseen Gorillapod-kameranjalustan, jotta pääsen videoimaan mun puuhasteluja kätevämmin. Eri asia on, kuoleeko mun läppäri editointiin. Todennäköisesti kyllä. Että jos jollakin on ihan sikana rahaa, nii mulle voi käydä ostamassa koneen :'D

Eniten ärsyttää väsymys. Että miks hitossa kiireeseen tarvii reagoida unettomuudella? Kysynpähän vaan. Musta tulee huumorintajuton ihmisperse heti kun alkaa unet jäädä alle seitsemän tunnin, ja nehän todellakin on jääneet 2-6 tuntiin yössä... koska miksi murehtia päivällä, kun voi öisinkin kelata omia sekä muiden ongelmia, analysoida ihmismieltä ja maailman pahuutta.

Minä aamuisin, päivisin ja iltaisin.
Kiinnostaiskos herrasväkeä lukea syvällinen analyysi siitä, mitä meikkipölö pakkaa mukaan festareiden eräolosuhteisiin? Kiinnostaa tai ei, mä aloitin jo kirjoittamaan, jotta muistan pakata kaiken. Miksi kirjoittaa muistilista, kun siitä voi tehdä postauksen? :'D

Mä koitan ryhtyä raivoisaan postausspämmiin, kunhan elämä taas voittaa ja saan kuvausvermeet asemiin. Siihen saakka mun ihana persoona (not) rehottaa ainakin Snapchatin puolella. Mut löytää nimellä Sneeeni. Mene ja pahastu! :D

perjantai 3. kesäkuuta 2016

Bernerin bloggaajapäivä

Heips! Kävin jokunen aika sitten sulostuttamassa Helsingin katukuvaa läsnäolollani. Reissun kohteena oli Bernerin bloggaajapäivät, joille pääsin ensimmäistä kertaa. Marina lähti matkaseurakseni Tampereelta, ja nappasimme Helsingissä rautatieasemalta muutaman kauneusimmeisen mukaamme Kynsilakkataivaaseen, CesarsShoppiin.


Olen vuosikaupalla tilaillut kynsiaarteitani CesarssHopista, ja nyt vihdoin pääsin liikkeeseen käymään! Voitte varmaan kuvitella kuinka pöpiksi oman elämänsä kynsinarkki menee, kun ympärillä on satoja ja taas satoja MIELETTÖMÄN kauniita kynsilakkoja ja glitteriä ja timskuja ja ja ja ...... <3

Robert's Coffee Gelato Factory Citykäytävällä oli jotain törkeen ihanaa. Tää jäätelötiski pyöri!

Cesarsilla ostostelun jälkeen suuntasimme Robert's Coffee Gelato Factoryn kautta Ravintola Lapintiiraan Bernerin bloggaajapäiville. Tärkeimmät pois alta: tapahtuman ruokatarjoilu oli aivan mieletöntä! Meillä on kotona menossa älytön aasialaisen ruuan kausi, ja näiden salaattien ja kanavartaiden kanssa kyllä makunystyrät surrasivat onnellisina! Ja kun kahvinarkki saa kofeiinia, maailmassa on kaikki hyvin. :D

Ennen en ole törmännyt tällaiseen tilaisuuteen, jossa tuotteisiin saa käydä tutustumassa itsekseen, vapaassa järjestyksessä. Ihan mahtavaa! Mä esimerkiksi en vielä ole 40+ tuotteiden kohderyhmää, joten sellaisiin en käyttänyt yhtä paljon aikaa kuin vaikkapa meikkituotteiden käpälöintiin. Pientä kuvaspämmiä, olkaa hyvä:


Ensimmäisenä suuntasin nuuskimaan hajuvesiä. Marc Jacobsin tuoksut on kyllä mun ikisuosikkeja! ^__^


Philosophyn uusi Ultimate miracle worker night on yövoiteen ja seerumin yhdistelmä. Nuo söpöset seerumihelmet sekoitetaan itse voiteen joukkoon. Tää oli aivan ihanan tuntusta ja tuoksuista, mun on varmaan pakko hankkia tätä viimeistään talveksi! En oo kyllä vielä kokeillut Philosophylta tuotetta, josta en pitäisi :D


Sensain uudet Silky Design Rouge -huulikynät olivat supersilkkisen tuntuisia huulilla, tai siis for real sain tämän levittymään kauniisti mun rutikuiville huulillekin! Se on jo melkonen suoritus itsessään.

Näin siloinen koostumus ei pysy huulilla yhtä hyvin kuin mattaisemmat tuotteet, mutta kukapa nyt edes kuvittelee käyttävänsä voimakkaan sävyistä punaa ilman mahdollista korjailun tarvetta. Sain näistä sävyn Ebicha, jota pidin itselleni aivan liian aikuisena ruskeanpunaisena, kunnes kokeilin tätä kokonaan meikatuille kasvoille. Mulla ei toki tähän hätään ollut näemmä yhtään julkaisukelpoista meikkikuvaa tämän kanssa, hah.

Nämä etualan Clarinsin voiteet on suunnattu ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä saavalle iholle. Tykkäsin hirmusesti tuosta vaaleanpunaisessa purkissa olevasta päivävoiteesta.



Kynsienlakkauspisteellä oli tarjolla Rimmelin, Isadoran ja Mavalan kevätsävyjä. Mulla oli jo tökötit kynsissä, joten skippasin tällä kertaa. Oon nyt pariin otteeseen käyttänyt tätä Rimmelin Super Gel -päällyslakkaa, ja siitä tulee kyllä upea kiilto!

Rimmelin pisteellä mulle laitettiin huulipunaa sävyssä 610 Cheeky Coral. Tämä näkyy huulilla tuossa viimeisessä kuvassa, ja mun on kyllä käytävä ostamassa tämä itelle! Jotenkin tosi kiva sävy mun kasvoille!

#daretosparkle

Isadoran kevään ja kesän kokoelmat saivat mut jämähtämään todella pitkäksi aikaa Isadoran pisteelle. Nam, mitä ihanuuksia! Instassa mua seuraavat ovatkin jo useaan otteeseen nähneet Paradise Punch -huulikynän käytössä, ihan paras kesäsävy. Ja tämä on vaniljantuoksuinen, mega-ah.

Beauty Heroes julkaistiin Euroviisujen yhteyteen, ja tämä kokoaa yhteen Isadoran must have -kimallustuotteet. Noi kynsilakat jäivät todellakin kutkuttelemaan, mutta se nyt ei ketään yllätä! :D


Yllä on swatchit Isadoran Tropical Paradise -kokoelman tuotteista: Tropical Garden -luomiväripaletti, Twist-Up Gloss Stickit (Paradise Punch, Peachy Pink ja Tropical Fuchsia) sekä vedenkestävät Perfect Contour Kajalit sävyssä Tropical Green ja Tropical Blue. Tuo punainen mattapunaläiskä on Colourpopin Ultra Matte Lip sävyssä Succulent noin kolmen irroitusyrityksen jälkeen. Ei meinaa lähteny.

Tämä luomus tehtiin Hannan tukkaan!  

Paikalla oli myös mahdollisuus saada törkeän hienoja lettejä XZ:n ja Herbinan pisteellä. Mä olen viime aikoina kunnostautunut uusien lettien opettelussa (tosin vain harjoituspäähän, kun näitä mahottomia pitkätukkia on lähipiirissä sen verran vähän) ja näitä letityksiä katsellessa tuli sellanen fiilis, että mä en kyllä osaa tehdä mitään noin hienoa :D

Suloinen Diandrakin oli paikalla ^__^

Tiedättekö mikä on parasta bloggaamisessa? No nää tyypit! Mä en tykkää yhtään mistään pönötystapahtumista joissa vain jäykistellään - ja kieltämättä pieninkin takakireys ja jännitys häviää näiden juttuja kuunnellessa! Ihania naisia, mulla on jo ikävä!


Vasemmalta oikealle: minä, Helena/DIXI, Janet/Fantazya, Anni S. ja Hanna/Kynsipöllö kosmetiikkapuussa. ♥

Ft. karvamalja. Nevö forget.

Oli aivan mahtava päivä! Tai siis miten tästä nyt tympeän päivän olisi edes saanut tehtyä, hyvää ruokaa, ihania kosmetiikkauutuuksia ja aivan parasta seuraa. Siitä on hyvä päivä tehty! ^__^

Nyt saadaan toivottavasti viimeinenkin radiohiljaisuus seis, kun ulkoasu on kohdillaan ja työmäärä alkaa olla järkevämmällä mallilla. Viikon päästä on tiedossa kosmetiikkapöpien miittailua landella, joten perästä kuuluu! :D

Käsi ylös ne, jotka ovat ehtineet jo kärtsätä nahkansa! 

maanantai 2. toukokuuta 2016

Viimeinen varoitus - osoite vaihtuu!

Töttöröö ja hohoi, tämä on viimeinen kerta, että huikin tästä osoitteesta! Mikäli seuraat Bloglovinin, Instan tai Facen kautta, sun ei tarvitse tehdä itse mitään. I'll be there for u ♥ Vasepuukissa nimi vaihtuikin jo, joten sieltä löytyy ensimmäinen The Queen of Glitteriin päivittynyt versio jeiii! \o/

Jos seuraat Bloggerin kautta, muista käydä päivittämässä uudeksi osoitteeksi thequeenofglitter.com!

Siniviuhkan osoitteesta tulee olemaan uudelleenohjaus, tietenkin, mutta mun lätinät eivät päivity feediin osoitteen muututtua.

Blogin ulkoasussa alkaa kohta sattua ja tapahtua, pahoittelen visuaalisesti häröilevää lukukokemusta (noin niinkuin häröilevän sisällön ohella, hah). Oottelen vielä vähän myöhempään, ennen kuin ryhdyn koodivelhoilemaan. Saa sitten väsymys-tekniikkarageta ihan rauhassa haha!

Nähään pian entistäkin blingimmässä blogissa! ♥

keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Kuulumisia & muuttoasiaa

Hilipatihippan. Tässä vähän kävi niin, että elämä netin ulkopuolella tuli ja pyyhkäisi mukaansa, enkä ole kerinnyt edes lyhyen postauksen verran päivittelemään tänne mitään. Tai siis hyvä kun nukkumaan on kerinnyt. Tällä viikolla on alkanut taas elämä voittaa, joten nyt on aika pistää tuulemaan ;)


Aloitin viimeisen työssäoppimisjakson Kampaamo Suvittaressa (Tervetuloa mun penkkiin, jos haluat jotain tukkajännää opiskelijahinnoilla, tämän jälkeen en enää sitten työskentelekään opiskelijastatuksella, nännännää.)

Postauksen kuvituksena pikkusiskolle väsätty piiloponitukka, nam! Saapa nähdä, mitä seuraavalla kerralla keksitään ;) Siilissä on käytetty tällä kertaa Elumenia, voipi olla että seuraavalla kierroksella laitetaan suoravärejä.


Ja nyt sitä erikoisjännää ilmoitusasiaa: tämä blogi vaihtaa osoitetta ja nimeä. Sisältö pysyy samanmoisena ja huumori yhtä pimeänä, ei hätää.

Uusi suosikkipaikkanne löytyy osoitteesta thequeenofglitter.com ja blogi kulkee nimellä The Queen of Glitter. Kuinka yllättävää :D Nimen syntyä ruodin tarkemmin uuden osoitteen puolella, koska sehän kaikkia kiinnostaa aivan mahdottomasti.

Sun ei tarvitse tehdä itse yhtään mitään, mikäli seuraat Facebookin, Instan tai Bloglovinin kautta. Mä päivitän osoitteen noihin, joskin muutama päivä siinä siirtymisessä menee. Jos taas luet Bloggerin kautta, tässäpä tarvittavat toimenpiteet: Mene hallintapaneeliin (www.blogger.com/home). Vasemmassa laidassa on Lukuluettelon alla Lisää-namiska, klikkaa sitä. Seuraavaksi aukeaa laatikko, johon voit näppäillä osoitteen http://thequeenofglitter.com ja klikkaa lue - näin saat taas syötteeseesi mun pälinät.


Jos kaikki menee niin kuin kuuluukin, ensi viikon alussa mun postaukset löytyvät uudesta osoitteesta. (Vappurealiteetit huomioon ottaen voisin väittää, että sunnuntaina ei ainakaan tapahdu mitään, sillon on pää kipee :D ) Siihen asti täällä saattaa näkyä jos jonkinmoisia häröilyjä, sillä puuhastelen samaan aikaan ulkoasun kanssa. Muiden aikataulujen takia kaikki koneella säätäminen ajoittuu juuri parhaaseen blogienlukuaikaan, mutta sille nyt ei voi mitään. En todellakaan ala valvomaan öisin tätä varten :D

Mä muistutan tässä vanhassa osoitteessa teitä mun olemassaolosta vielä kerran ennen kuin vaihdan osoitteen. Laitan uudelleenohjauksen vanhasta osoitteesta, mikäli joku eksynyt lammas seikkailee Siniviuhkan puolella.


Toivottavasti jaksatte roikkua matkassa uuden osoitteen puolelle! Mulla on jo tsiljoona postausta valmiina odottamassa teitä. ♥

 Hauskaa vappua, juokaa sikana simaa!